Par sort

 2011.08.05. 22:37

 Most egy egyetemen vagyok a novel, akinel lakom, onnan irok.

Tegnap elott mentem el hozza, kicsit messzebb lakik a kozponttol, de van kocsija es azzzal megy mindenhova, meg mondta h ha kell akkor sokszor el tud majd vinni ide-oda. Atbeszeltuk a szabalyokat, szerintem eleg elfogadhatoak. Aranyos nagyon, egyutt szoktunk fozocskezni. Tegnap en csinaltam majdnem egyedul az ebedet, de szerinte kemeny lett a rizs, ezert kiontotte :D pedig szerintem annyira nem volt veszes :) tegnap este meg platanos-t ettunk, ami egy bana fajta, de csak megsutbe lehet enni. Ezt koretkent eszik, egyebkent szerintem az ize hasonlit a sult krumplihoz.

Amugy nem romlott a magyarom, csak masmien a billentyuzet en meg gyorsan irok es nincs kedvem minden pillanatban ellenorizgetni :D 

Amugy van egy kis elkeritett "szobam", nem tul nagy, de megteszi. A no amugy is egyedul el, tehat nem vartam h nagy hazban lakjon :) csak nagyon meleg van mindig. Meg este is, szerintem azert almodok hulyesegeket. Legtobbet veletek egyebkent. Azt is almodtam h hazamanetem egy hetvegere. Aztan vissza. De azt nem tennem meg, mert naon hosszu es unalmas az ut. 

Holnap megyunk vmi kisvarosba, mindig elfelejtem a nevet (Kankintun talan?!) es vasarnap jovunk haza, mert a neninek ott van elinteznivaloja. Asszem vmi indianok laknak ott es nekik be kell iratkozniuk. Mert amugy a neni tanarno es kozgazdasagtant tanit (nemtom irtam-e:))

AMiota megekeztem szinte csak spanyolul beszelek, ezert mindig ilyan faradt leszek estere.. megterheli az agyamat :) Szerencsere a neni kicsit beszel angolul, de eppenhogycsak. Van h en spanyolul beszelek o meg angolul valaszol es igy mind a ketten gyakorlunk. 

Tegnap elott voltam az olasz es egy svajci csajjal meg a csaladdal, akiknek eddig voltam egy folyonal. A svajci csaj mar itt van fel eve, nagyon jol beszel spanyolul es aszonta h nem fog velunk angolul beszelni, mert akkor nem fogunk megtanulni spanyolul. Van egy orult bolond taxis, vele szoktunk maszkalni, jofej meg minden, mindig probal beszelni hozzam, csak ugye a haromnegyedet nem ertem :D 

Csinalok kepeket is mindenrol, tehat lesz majd mit nezegetni. 

Amugy ha erdekel vmi kerdezzetek kommentben, szivesen valaszolok ,mert igy hirtelen nem tudom h mi masrol irhatnek meg :)

Tegnap delutan megint voltam a  csaladnak, akiknel erre a par napra elhelyeztek, jaccottam a kisfiuval Supermariot, meg sakkoztunk es megvertem :D pedig nem is tudtam h tudok sakkozni :) 

Itt a neninel vegre ettem krumplit is. Ugz orultem a kis valtozatossagnak :D 

Azt mondta,ha jol ertettem,h 5 30-10ig lesznek oraim DELUTAN, aminek nem nagyon orulok, mert nem tul jo h nem lesznek szabadok a delutanjaim. De a pentek es a hetvege viszont igen :)  

Akartam kepeket feltolteni, de elfelejtettem magammal hozni most a kabelt ide a suliba, szal majd asszem legkozelebb :D vagy majd csak otthon :)

egyebkent hianyoztok tenyleg, fura h csak 10 honap mulva talalkozunk legkozelebb (ha minden jol megy) nem vagyok en ehhez hozzaszokva :) irkalajatok mar ti is h mi van veletek :) pusszantas

A bejegyzés trackback címe:

https://jendyke.blog.hu/api/trackback/id/tr723129042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Godika_ 2011.08.05. 23:14:11

Na ugyan mi lenne itthon? :)

Növelem a GDP-t bazze, különben csődbe megy ez a koszfészek :D

jendyke 2011.08.05. 23:16:49

@Godika_: helyes, mire hazamegyek tedd rendbe az orszagot :D

cs.peter 2011.08.05. 23:18:50

Nem csak az ékezetek hiánya miatt mondtam, hogy romlott a magyarod. :D

jendyke 2011.08.05. 23:23:34

@csipete: hanem? en nem olvastam vissza oket, tehat tuti vannak benne hatalmas elirasok, de ahoz mar lusta vagyok :D amugy meg amennyi magyart itt beszelek, mire hazamegyek elfelejtek mindent :D

Urbika 2011.08.08. 15:28:22

jendi,mi most voltunk a balcsin :) pontosabban káptalanfüreden ^^ tök jó volt az idő meg minden, 3 emeletes házban voltunk...hú nagyon állat volt :D levittem a pipumat is,szal gondolhatod :P
te találkoztál már vmi jó pasival? v esetleg vmi fura állattal? ^^

jendyke 2011.08.09. 04:06:49

ma lattam egy majmot :D ja meg vannak gyikok, bent a hazban is neha :D jaj en is ugy pipuznek :) nincs sok jo pasi, 1-2t lattam csak.
orulok h irtok, meg-meg :)))

Godika_ 2011.08.09. 14:25:14

Én dolgozom, nem érek rá mindenféle blogokba írkálni... :DD
süti beállítások módosítása