Aprosagok

 2011.08.16. 19:59

 

Eloszor is: sikerult feltoltenem par kepet facebookra, hallelujahhh :))

A hetvegen a fogadomamam elment Kankintuba es csak holnap jon haza (szerdan). A hetvegen a no testvere es a csaladja volt ott a hazban es vigyaztak ram,h ne legyek egyedul. A no occse szerencsere tud vmennyit angolul, igy ez egy kicsit megkonnyitette a kommunikalast. A felesege 18 eves es van egy ket eves gyerekuk. Itt igy mennek a dolgok!  Tegnap viszont eljottem Annahoz (akinel az elejen is laktam), mert ide konnyebben haza tudok menni a sulibol. Csak fognom kell egy taxit es kesz!

Azert vannak keson az oraim, mert a diakok kozul sokan dolgoznak es igy munka utan el tudnak jonni az egyetemre tanulni. Egyebkent olyan 15en vagyunk az osztalyban es itt nem uhy van, mint otthon az egyetemen,h magunknak vesszuk fel az orakat, hanem kesz orarend van. De mindig kesobb kezdodik, vagy elmaradnak orak, tehat nincs az a szigor sem. Amugy a fogado mamamal is van oram, heti 2x is. Statisztika. Azon voltam multkor kiakadva, h matek oran az abszolutertek foggvenyt vettek es nem ertettek :D csak lestem. MEg eleg erdekes,h sokszor csak fogjak magukat es kijarkalnak az orarol telefonalni vagy akarmit. Es nem is kerdezik meg,h mehetnek-e csak kimennek, a tanar meg nem is szol semmi. Ja jo.

A suliban megy a legkondi, de eleg durvan. Bent az osztalyokban olyan hideg van,h mindenki hosszugatyaban es puloverben van. Amikor kilepsz az osztalybol, akkor meg jon a kedves kis panamai melegseg :D mindig beparasosik a szemuvegem :)

El szeretnek mar menni a tengerparta furdeni, de ahhoz el kell menni egy masik szigetre sajnos :( kb masfel ora ut es oda is kell csonakazni :D de allitolag nagyon szep :)

Mindig amikor szobajon h magyar vagyok, nem azt kerdezik,h hol van vagy mekkora, esetleg mi a fovarosa, hanem h ott milyen nyelvet beszelnek :D azt hiszik h angolt vagy nemetet, nem is gondolnak ra h van sajat nyelvunk :) midnig meglepodnek, ugy szeretem nezni a dobbent arcokat :D

Mindenkinek Blackberry-je van szinte. Allitolag 200 dollarba kerul, mondjuk otthon nem tudom mennyi, de az eleg jo erte.

Voltam a varosban korulnezni, ruhakat meg ilyesmiket, de nekem annyira nem jonnek be. Mondjuk csak par helyen voltam, de nekem az volt a filingem h egy kianaiban vagyok. De majd alaposabban korulnezek. Taskat kellett vennem suliba, de azt is nehezen talaltam, mert azok sem tetszettek, csak ezek a tipikus noi ridikulok vannak, en meg azokat nem nagyon csipem. De aztan talaltam egyet, ami ugy ahogy elmegy.

Hazikat nekem is kell csinalnom, mondjuk most eleg nehez dolgom van, mert nincs itt a no es nem tud segiteni en meg nem ertem a dolgokat.. Tehat nem tudom a delutani orarmra hogyan lesz meg a hazim. Mert gondolom annak se orulne a tanar ha minden infot kinyomtatnek, amit csak talalok :D

Azt hallottam,h a level 3 het alatt er haza kb. Szal majd lehet,h fogok irni parat, mert a nemet csaj azt mondta,h eleg olcso. Voltam vele vasarnap uszni. Oda be fogunk majd iratkozni, 30 dollar egy honapra es lehet hasznalni a fitness termben is mindent meg uszi is lehet.

 

Ennyi lenne mostanra, majd jvok meg :) ti is jelentkezzetek. Pusziiiii

A bejegyzés trackback címe:

https://jendyke.blog.hu/api/trackback/id/tr653158687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Godika_ 2011.08.16. 20:39:11

Dobj fel nekik a táblára egy parciális integrált, majd arra ők is lesnek egyet :))

Valami nyelvtörőt próbáltál velük elmondatni? :D

Godika_ 2011.08.16. 20:42:32

Mi a legutolsó házid? Informatikából van az is?

Godika_ 2011.08.16. 22:03:56

Egy kis érdekesség Wikipediaról:

"In recent years, Panama's economy has experienced an economic boom, with growth in real gross domestic product (GDP) averaging over 10.4% from 2006–2008. The Panamanian economy has been among the fastest growing and best managed in Latin America. Latin Business Chronicle has predicted that Panama will be the fastest growing economy in Latin America in the five-year period 2010–14, matching Brazil's 10% rate."

jendyke 2011.08.20. 22:50:06

Nem tudom mar mi volt, asszem ne m infobol volt..a heten csomo ora elmaradt meg volt h nem tudtam bemenni en sem, meg hazit se adnak mindig :D
koszi az infokat :) csak azt nem tudom h fogom leforditani ezeket spanyolra...

Godika_ 2011.08.21. 12:28:30

Legyél ügyes, kreatív, használd a Google translate-et :D Egyszerűbb mondatoknál nagyon hatékony tud lenni! :)
süti beállítások módosítása