hetfo, kedd

 2011.08.09. 04:26

Megint rengeteg mindent tudnek irni. Mindig ez van :)

Hetfo van, ma volt az elso tanitasi nap. Eloszor kulon spanyolon voltam, az nem tartozik az orarendembe. Meg nem tudom mit fogunk ott csinalni, mert ma csak regisztracio volt meg ilyenek. Fel kellett irnom a nevemet a tablara es el kellett magyaraznom, h nalunk forditva mukodnek a nevek. Milyen kis aprosagok es mennyire erdekesek tudnak lenni! Aztan atmentem a masik epuletbe, ami kicsitmessze van, de a fogadomama elvitt.Meg szerencse h itt dolgozik es tudok vele maszkalni. Egutt fogunk hazamenni este (mert 5 30tol 10 30ig van oram este) es tudni kell, h 6-7 ora fele megszunik a tomegkozledes, max taxi van, de mivel nem a kozpontban lakunk (kb mint gyarmat-szugy), oda draga. KB 3 dollar, ha jol tudom. Na lenyeg a lenyeg, utana informatikam volt. Sokat nem ertettem ,de biztos erdekes volt. Viszont hazit kaptunk, azzal nem tudom mit fogok kezdeni. Utana a tobbi orank elmaradt. De meg itt vagyok az egyetemen, legalabb netezek egy kicsit es varom, amig a no is elkeszul a munkajaval. Nagyon sokat dolgozik.

A hetvege nagyon erdekesen telt. Egy kis szigeten voltunk, egy kis faluban (Kankintu, ha valaki rakeresnek netan:), ahova csak csonakkal lehet menni. ODafele erdekes volt, sok kepet csinaltam, nagyon szep latvany volt. Tenyleg nagyon erdekes volt, plane egy europainak. A faluban kb 2000 laknak, de nincsen fogamzas gatlas, mert tiltja a kulturajuk, ezert kb 14eves lanyok is mar terhesen szaladgalnak, 20 eves korukra van egy rakat gyerekuk. Azert voltunk itt, mert a no itt is tanit kethetente hetvegeken. Mondtam en,h sokat dolgozik! 

Hazafele mar nem volt olyan erdekes az ut. Meg jo h elotte nem reggeliztem mert nem maradt volna bent az tuti. -nagyon felelmetes volt, en vegig azt hittem h be fogunk borulni. De annyira boldog voltam,amikor partot ertunk! ennyire meg sosem orultem a szarazfoldnek.

Ezt meg hetfon irtam, de abba kellett hagynom.

Most szerda van. Teganp is elmaradt vagy 3oram, csak az utolso ketto lett megtartva, tehat fel 11kor vegeztem. Az egyik tanar megkert,h amikor mar jobban beszelem es ertem a nyelvet, tartsak eloadast Magyarorszag gazdasagarol. Hat jolvan, miert ne.

 

Azt eddig nem is meseltem, h itt nem tudjak kimondani a nevemet, ezert vagy Doroty-nak vagy Dorisznak szolit mindenki.

Az a hir is igaz volt, h nincsen melegviz. Utoljara meg a hotelben furodtem melegvizzel, amikor megerkeztunk a repcsivel. Tenyleg frissito erzes, de nem mindig tul jo erzes.

Sokat kesnek a panamaiak. De meg az orakrol is. Es meg a tanarok is. Es senkit nem zavar. Orarol kijarnak telefonalni a diakok, a tanar ezt sem szolja meg.

Minden reggel aludhatnek jo sokaig, mert csak delutan van oram, de egy kedves kiskakas nem hagy, mert kukorekolhatnekja van olyan 8 ora magassagaban mindig.

 

Ma en foztem. Nem is kert meg ra a no, csak szimplan jott egy ilyen erzes. Egesz jo lett, nagyon orult neki. Csirket csinaltam minden olyan dologgal, amit talaltam a hutoben es megfelelonek talatam egy jo kis ebedhez. Tettem bele kecsapot, eros pistat (en vittem ajandekba), salsa szoszt, repat, zellert. Kb ennyi. Melle meg pataconest csinaltam, az az a banan, amit meg kell sutni olajban es olyan mint a sultkrumpli. Ugyhogy buszkevagyok magamra.

Na mara ennyit, jo olvasgatast :)  Kicsit tobbet is irhatnatok magatokrol. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jendyke.blog.hu/api/trackback/id/tr953135887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Godika_ 2011.08.12. 00:40:21

"tartsak eloadast Magyarorszag
gazdasagarol"

LOL, hát ha jót akarsz, akkor arról inkább ne! :D

Ha meg akarod őket nevettetni, akkor azért megemlítheted, hogy 10 év alatt 1 millió munkahelyet terveznek.

Godika_ 2011.08.12. 00:48:53

Esetleg további témák a világverő magyar gazdaságból:

1. Fidesz és a MOL - hogyan buktunk nemrég 128 milliárdot a részvény-visszavásárláson.

2. "Megvédjük a magánnyugdíjakat", avagy jövőfelélő adósságcsökkentés mesterfokon.

3. Félig elkészült metró 500 milliárdból.

4. A devizában (CHF) való eladósodottság rejtelmei.

Igazi sikertörténet ez az ország.

Godika_ 2011.08.12. 00:49:35

Jut eszembe, mi az informatika házid?

jendyke 2011.08.12. 01:02:09

igen en is meseltem a tanarnak,h milyen a gazdasag par szot, de nem akarja elhinni szerintem es megigertem h megtartom. szal ha van vmi jo link v akarmi,szeretettel varom :)

info hazi: kb 20 fogalomnak meg kellett keresni a jelenteset meg illusztralni kellett h milyen kabel hova megy a gepben. lol

Godika_ 2011.08.12. 08:11:34

"h milyen a gazdasag par szot"

Ez a mondat már megint nem sikerült teljesen :DDD

Egyébként ajánlom a portfolio.hu-t, ott naprakész, érthető infókat olvashatsz mindig meg sok elemzést.
süti beállítások módosítása