ezmegaz

 2011.10.13. 02:22

Nah leirom, ami jon hirtelen.

 
Multhet csutortokon volt a sulinak a 76 eves evforduloja es emiatt tartottak unnepseget az aulaban. Szokasos beszedek, mint otthon is, azutan neptancok, nagyon szep volt. Utana kapott mindenki kajat (mondjuk mire hozzank ert a sor, addigra elfogyott, de nem ez a lenyeg), szepen megeszegettek es mentunk haza. Furcsa volt nekem h ingyen osztogatnak kajat es semmit nem kell erte fizetni. Mondtam, h nalunk ilyen nem nagyon fordul elo :) 
 
Penteken elmentunk Luisaval (a nemet lany, aki itt lakik a varosban. 16 eves, vele utaztam Panamacitybol Changuinolaba eloszor) edzeni a Klubba. Vannak uj gepek, bicikli, futopad stb... es nem is kellett erte fizetnunk, mert Luisanak ismerik a csaladjat (eleg neves csaladnak szamitanak itt) es beengedtek minket ingyen. 2 orat edzetunk, olyan jo erzes volt utana :) Este pedig ott aludtam naluk. Nagyon kedves volt velem a csaladja. Van egy 12 eves huga, aki kb olyan szinten beszel angolul, mint en, mert magansuliba jar. Masnap elmentunk a varosba turizni, vettem egy taskat 50 centert :) kicsit hihetetlen. Meg egy ruhat 1 dollarert! Nagyon jok a turik, nagyon megszerettem oket. Szerintem az egesz evem alatt csak ott fogok ruhakat vasarolni, mert itt az en varosomban nagyon csunya ruhakat arulnak az uzeletekben.
 
Vasarnap elmentunk Boquete-be. Olyan 5 oras ut busszal. Reggel 4kor indultunk a kozgazdasagtant tanulokkal, kb olyan 15en lehettunk. De nem csak az en osztalyom, hanem az egesz szakrol jottek. Boquete nagyon szep hely. Azt mondtak, h szinte az egesz varosban csak turistak laknak. Olyan jo hideg volt, h kiskabatban es hosszu gatyaban voltam egesz nap es neha meg faztam is. Nagyon jo erzes volt vegre fazni. Voltunk egy helyen, ahol szinte csak viragok voltak, nagyon szepek voltak, sok kepet keszitettem roluk. Aztan atmentunk Davidba a bevasarlokozpontba, a mamam vett egy egesz alakos tukrot a hazba. En nem vettem semmit, de nem is baj, legalabb sporolok. Ja de Boqueteben vettem egy Panama-s karkotot :) legalabb mar az is van! Amugy majdnem nem is mentunk, mert nagyon sok eso esett arrafele es elmosta az utakat. Igy is bajban voltunk parszor, el kellett menni masfele meg nagyokat kellett kerulni. Volt olyan hely, ahol az ut be volt esve. De nem tortent semmi baj, szerencsere :) Osszeismerkedtem a tobbi economistaval is, jo fejek voltak :) Este 8 fele ertunk haza, olyan jot aludtunk utana.
Mult heten megkaptunk a statisztika dolgozatot, az enyem lett a legjobb 100 pontbol 89et ertem el :D mindenki el volt csodalkozva. Szerintem pedig nem volt nehez... Nem tudom mi van veluk, vagy nem ertik, vagy nem keszultek ra, nem tudom, de szerintem meg keszules nelkul sem volt nehez. Mi ilyeneket mar nagyon regen tanultunk, nekem furcsa, hogy ok egyetemen masodik felevben tanuljak ezeket.
 
Hefton csinaltam spagettit, nagyon finom lett, a mamam szerint panamai ize lett :D mondjuk igazabol az nem tudom,h milyen, mert olyan tipikus panamai kajat szerintem meg nem ettem. Vagy lehet,h ettem csak nem tudtam, h azt eszek. Mert igazabol, amikor a mamam is foz, akkor csak ugy mindent mindennel. Nem receptbol, vagy konkretan, h ebbol ennyit, abbol annyit teszek bele, hanem pl. jo, akkor tegyunk bele hagymat, paprikat, ja akkor mondjuk bors is mehet bele.... stb :) Aztan delutan megint nem voltak orak, mert megint vmi unnepseg volt, mert lecsereltek az igazgatot, meg egy par tanart es emiatt tartottak.
 
Tegnap (kedden) nem volt suli megint, mert nem volt az egesz varosban aram es senki nem ment be. En persze bementem, mert nem tudtam, aztan haza is jottem. Egyebkent az egyetemen volt aram, csak mashol nem. Otthon gyertyaval maszkaltunk. Napkozben viz sem volt, de az visszajott estere. De amugy ez normalis itt, szoval nem olyan nagy dolog, mint otthon,h mindenki meg van ijedve. Pl a centrumban Changuinolaban, napkozben sosincsen viz es aram. Itt ez megszokott. Csak este es reggelrol van.
 
Szombaton ugy nez ki h megyunk megint a szigetre, ma mondta Anna :) vagyis o akar menni mert regen volt es megkerdezett engem is en meg persze h igent mondtam! Remelem a tobbi cserediak is megy a varosbol. Aznap jovunk is haza, de akkor is olyan izgi, ugy szeretem a szigetet :)
 
Hirtelen ennyi, udvozlet mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://jendyke.blog.hu/api/trackback/id/tr683298926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása