kovetkezo adag

 2011.08.29. 04:38

 Az igazat megvallva, most nem sok kedvem volt irni ide, mert annyi emailt irtam mar meg, de aztan meggondoltam magamat :)

Most Davidban vagyok, ami itt a masodik legnagyobb varosban szamit ha minden igaz. Eddig nem sokat lattam belole, de mar most szebbnek tartom, mint Changuinolat. Itt van nagy bevasarlokozpont is meg minden ami csak kell. Holnap majd jobban szetnezek, meg fogok talalkozni az egyik magyar cserediakkal is (Andival, ha olvasod, akkor udv:)), a masikkal (Dorival) talalkoztam a heten, mert AFS-campen voltunk, ami csak egyetemistaknak szolt. Egyebkent Szia Dori, tudom h te neha olvasod :)) 

Gorgonaban volt az ori, az ocean mellett. Odafele 10 orat, visszafele pedig 13at utaztam. Egyedul, mert az en varosomban nincsenek egyetemistak. Izgalmas volt.

Meglepodtem h szet van szedve az orientacio, de igy is 25en voltunk egyetemistak, amit nem is gondoltam volna. Nagyon sok belga van kozottuk meg nemet. Olyan jo volt mar vegre magyarul beszelni. Vegre folyekonyan tudtan beszelni es nem kellett gondolkodni minden szon, amit kiejtek. Tul sok programunk nem volt, a panamai afs nem errol hires, ahogy eszrevettem. Par dolgot elmondtak, amiket eddig meg csak huszonotszor mondtak el, csak most kicsit bovebben is szinesebben. Tehat uszkaltunk a medenceben es egyszer bemehettunk az oceanba is.Az volt  legjobb resz!! Olyan jol hullamzott, ott ugraltunk benne. A homerseklete eleg meleg volt, nagyon kellemes. Mondjuk az annyira nem volt kellemes, hogy tiszta so volt a szam, mert persze egy csomo vizet nyeltem a hullamok miatt :D de ez volt  a legkevesebb :) talatam egy nagyon szep kagylot is, majd ha hazaertem megmutatom. 

Penteken ert veget az ori, 11 orakor (a.m.) ertunk Panama citybe (itt csak Panamanak hivjak a fovarost, igen, eloszor en is meglepodtem, amikor a mamam meselte, h megy Panamaba, aszittem eddig nem tunt fel neki, h ott van.. de aztan leesett:), onnan indultak a buszok. Elmentunk megnezni, h az en buszom mikor megy (tudni kell, h en lakom a legmesszebb) es hat persze este 8kor indult a kov busz, szoval eleg hamar. A terminal egyebkent az Albrook Mall mellett talahato, ami egesz Panama legnagyobb bevasarlo kozpotntja, kb akkora, h pecenkent el lehetne benne tevedni. Szerencsere Dori es egy belga lany velem voltk olyan delutan 4-5ig, addig vasarolgattunk meg nezelodtunk (csak hat  ugye en sem ugy keszultem penzugyileg h vasarolgatni fogok, mert nem volt benne a pakliban) aztan miutan ok elmentek megneztem a moziban egy filmet, vasaroltam kajat meg innivalot az utra es aztan mentem. Masnap reggel 9kor ertem Changuinolaba. 

Tegnap a mamam vett maganak meg nekem is egy sort, annyira boldog voltam. Kerdezte,h  szeretem-e a sort, mondtam h igen meg mondta h o is. Rendesen bealmosodtam attol az egy darab sortol, egybol mentem alukalni. Jot aludtam, az a helyzet.

Most vacsorztunk, csirket TESZTAVAL, amit muszaj kihangsulyoznom, mert hihetetlen nagy dolognak szamit, h nem rizzsel. Az orientacion is kaptunk egyszer milanoit de volt mellette rizs. Igen, senki nem ertette, h miert. 

Meg annyit az orirol, h fel kellett irni egy lapra a jo es a rossz dolgokat, meg a furcsasagokat, na szerintem a sok rizst a Cultural Shocks (kulturalis sokkok) mindenki felirta, de viccen kivul.

A bejegyzés trackback címe:

https://jendyke.blog.hu/api/trackback/id/tr783186928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása