Reg irtam mar... :)

 2011.12.01. 19:32

Regota nem irtam, gondoltam meglepem az olvasoimat par sorral. Tegnap (nov 30) Annanal (az onkentesnel) feldiszitettuk egyutt a karacsonyfat, nem tudom hova sietnek ennyire, de miert ne. Persze nem igazi fenyofat hasznalnak, hanem csak mufenyot, amitol mondjuk nem lesz olyan jo illat a lakasban, de hat ez van. Majd jovore bepotolom a karacsonyi filingeket :) A mamam azt mondta,h karacsonyozni David-ba megyunk a testverehez es majd kell valami magyar kajat sutnom majd meg sutit is. Szerintem porkoltet fogok nokedlivel, de a sutit azt meg nem tudom. Bejglit nem fogok, mert az maceras meg annyira nem is szeretem, pedig tudom h az lenne igazi karacsonyos sutike.

Amugy elkezdodtek a vizsgak, de kiderult h nekem nem kell vizsgaznom, de azert egyik nap elmentem, vartam 40 percet a tanarra, de nem jott, ugyhogy hazamentem, nekem ennyi varakozas elegendo volt. plane h nekem nem is szamitanak a jegyek :) Egyebkent ez a tanar meg akar majd latogatni jovore otthon a mamammal egyutt, o mar teljesen elhatarozta magat,h el fog jonni Magyarorszagra. A mamam meg hezital, lehet hogy csak a masik tanar fog jonni?! Csak ra lehet majd beszelni :) 

Valamelyik nap bementem az egyik kis uzletbe es egy kinai volt az elado. Gondolom a borszinem alapjan kovetkeztethetett h beszelek angolul es rakerdezett, h tudnam-e ot tanitani. Megadta a szamat es kesobb felhivtam amikor elhataroztam h mennyiert, mikor hogy. Mondtam h 30 dollart kerek egy honapert es heti ketszer fogom tanitani. Azt mondta h o ad 40et. Hat nem nagyon tiltakoztam! Mar ket orank volt, az egyik peksegben szoktam ot tanitani, meg szokott hivni italra meg sutire is es minden ora vegen fizet 5 dollart.

Egyebkent egeszen hideg van, sokszor fel szoktam riadni az ejszaka kozepen h szakad az eso es fazok, tegnap pulcsiban es cicanaciban aludtam. Most eppen farmerben es pulcsiban vagyok. Nem is nagyon sut a nap sem. Mondjuk nem banom, jo erzes vegre kicsit fazni meg hosszu cuccokban lenni :) Kicsit oyan mint otthon.

Jaj tegnap amikor vartam a kinait az uzleteben, ment eppen a tv es egy ilyen hazalakito program ment benne, es csak bambultam ki a fejembol ,de akkor meglattam h Hungria, Budapest, elkezdtem sikitozni h ez az en orszagom ,az en fovarosom, ott neztek h ennek mibaja :D de olyan jo es furcsa erzes vol latni :) Kicsit konnybe is labadtak a szemeim. :) 

Na most ennyit akartam megosztani, remelem akadt benne vmi erdekes informeson :) Puszi mindenkinek es kellemes decembert kivanok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jendyke.blog.hu/api/trackback/id/tr113429781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása