nev nelkul

 2011.10.26. 20:25

 Mult heten megint voltunk egy ejszakat a szigeten a kanadai, olasz, nemet cserediakkal es Annaval. Megint a kedvenc helyemen aludtunk, a Mondo Taituban. A kanadai lanynak a szulinapja miatt mentunk amugy, mert most unnepelte a 15. szuletesnapjat. Pedig szerintem tobbnek kinez mint en. A csaj olyan, mint egy modell. O harom honapos programon van es mar itt van masfel honapja, tehat nincs neki sok. Este elmentunk tancikalni, nagyon filinges kis helyre jutottunk. En nagyon leegtem napkozben (pedig be volt borulva es majnem h esett az eso), rakvoros szinemmel viritottam a tomegben. Masnap rendesen fajt is, nem birtam semmit a vallamra tenni napokig. Aztan le is hamlott. De en voltam a buta, miert nem hasznaltam borus idoben napkremet? Legkozelebb asszem megint poloban fogok furdeni a szigeten! Aztam hetfore begyulladt a fulem, ami kb 10 eve nem fordult elo. Elmentem Annahoz aludni, mert a mamam nem volt itthon es a ket unokatesom nagyon idegesitett, nem birtak bekenhagyni, mint ket ovodas kb. Elmentem venni racseppeket meg fajdalomcsillapitot es szerencsere jobb lett a helyzet! Mar teljesen elmult a fajas, de meg mindig be van dugulva sajnos.

Annaeknak ettem iguanat!Eletemben eloszor. Ha nem mondtak volna,h mi az akkro azt hittem volna,h csirkehust eszek, finom volt. De lattam h nezett ki elotte, az nem volt vmi etvagygerjeszto latvany :/

Aztan elozo penteken Annanal aludtam megint mert a mamam megint elment es elmentunk a Costa Verde-be (diszko), ahol tancikaltunk kicsit, meg beszelgettunk is, de nem voltunk sokaig, mert nem voltak sokan meg nem nagyon tancolt senki. Masnap Luisaval elmentunk edzeni egy kicsit (megint nem kellett fizetnem!-kivancsi vagyok mikor szurnak ki) aztan utana lattuk, h kint karateznak egy paran es odamentunk. Kiderult,h azt a fajtat csinaljak, amit en is (shotokan) es azt mondta a tanar h mehetunk mi is edzeni, minden szombaton 9-12ig. Mindketten nagyon szeretnenk jarni! Olyan jo volt latni es egy csomo mindenre emlekeztem, a tanar is meg volt lepodve, azt mondta tobb kifejezest ismerek, mint a diakok (igazabol csak 2 diak volt). Szoval szombaton lehet megprobaljuk, csak egyenruha nelkul, mert azt nem akarunk venni.

Delutan elmentunk az olasz cserediak testverenek a megnyitojara. Uj fogorvosi rendelobe koltozott vagy mi es elmentunk megnezni, meg hat volt egy csomo ingyen kaja, amit nem hagyhattunk ki. Nagyon finomakat ettunk.  

Este Annanal aludtam megnt es Lusia is ott aludt, mert a csaladja elutazott. Elkezdtunk nezni egy filmet, de bealudtunk rajta mindketten (pedig az elso fele izgalmas is volt), vmi horrorfilmet neztunk. 

Masnap pedig Lusia eljott hozzam aludni, mert a mamam elment Panamacitybe, es szerencsere magaval vitte a dragalatos 13 eves unokatestveremet is, mert egyikunk sem birta ot elviselni. Soha eletemben nem lattam meg ennyire rossz gyereket. Semmi tiszteletett nem mutatott sem felem, sem a mamam fele. Pedig azert van egy kis kulonbseg. Nem csoda,h az anyukaja nem bir vele es elkuldte ide hozzank. De szerencsere a remalomnak!!!

Hetfon elmentem a klinikara mert meg mindig be ovlt dugulva a fulem, felirtak egy cseppet meg gyogyszert, kicsit jobb, demeg mindig be van dugulva, nem tudom miert es mit kellene tennem vele. Hetfon is nalam aludt Luisa. Nekem masnap megfajdult a torkom, de elmult mara (szerda) viszont most meg kicsit meg vagyok fazva. Nem tudom mi van velem, ennyit sosem szoktam betegeskedni. Este elmentem suliba es mire visszajottem Luisa vacsival vart: tukortojas krumplival es pataconessel (sos banan:))

Amugy ez az oktober honap nagyon jo, mert nincs olyan meleg, mint eddig, kicsit huvosebb az ido es legalabb nem izzadunk folyamatosan :) Nem is sut annyit a nap, de jol esik a huvos ido egy kicsit.

Tegnap, kedden, a spanyol oramon elmondtam a Himnuszt, lattam h paran nevetnek, mert eleg viccesnek tartjak a nyelvunket. NEm is nagyon tudjak kimondani a szavakat, mert kesobb probaltam tanitani par szot nekik, de nem nagyon ment. 

Es ma szerda van, bejottem a varosba beszelni anyuval, szerencsere eleg sok mindenkivel tudtam kommunikalni mikrofonon! Feribacsinak boldog szulinapot megegyszer. 29.-en a mamamnak van szulinapja, asszem parfumot fogok adni neki, amit meg otthonrol hoztam meg veszek meg valami kis aprosagot.

Ez tortent az elmult 1-2 hetben, remelem erdekes volt :) Udvozlet!! Puszi mindenkinek

A bejegyzés trackback címe:

https://jendyke.blog.hu/api/trackback/id/tr73332187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása