Készüljünk.

 2011.07.21. 11:17

Kedves Olvasó!

Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy ha lesz időm és persze kedvem, akkor néha-néha frissítgetném és feltennék ide valami érdekeset, ami odakint történik velem Panamában, hátha valaki érdekesnek találná. Ha rájövök hogy kell, akkor még majd általam készült fotókkal is megpróbálom szinesíteni ezt a kis drágaságot. Akkor let's start.

Nyolc napom van kereken indulásig, aztán Közép-Amerika vár engem. Tegnap hallottam egy hírt, miszerint állítólag már nekem is van odakint Panamában családom, aki fogadna, de sajnos még nem kaptam róla semmi értesítést. Pedig azért örülnék neki, megkönnyebbülés lenne. Igaz, így is vigasztaltak már, hogy nem fogok a híd alatt kikötni semmiféleképpen sem (pedig meleg van, nem fagynék meg), de az AFS biztosítja nekem azt, hogy minden esetben lesz hol laknom. Maximum ideiglenesen egy önkéntesnél, de lesz lakhelyem. Tehát emiatt nem szabad aggódni. A cuccaim nagy része már a bőröndben pihen. Megpróbálok nem sok felesleges dolgot kicipelni magammal, mert egyrészt minek, másrészt, majd kint veszek mindenféle jót. Vagyis egyelőre így tervezem. De így is elég sok ruhám van. És még folyamatosan gyűlnek. Egyébként 23 kilo lehet a bőröndöm, megpróbálom ezt a limitet nem túllépni.

Elsőre most ennyit, legalább kipróbálta, hogy tudom-e egyáltalán kezelni ezt a blog nevezetű valamit.

Jó olvasgatást a továbbiakban.

Üdvözlet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jendyke.blog.hu/api/trackback/id/tr363085828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása